Translate

środa, 27 czerwca 2018

Chwalę się!

Jakiś czas temu spotkało mnie niespodziewane wyróżnienie. Moje pisanie zostało zauważone. Otrzymałam "Laur prezydenta", czyli nagrodę za osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej, upowszechniania i ochrony dóbr kultur.
To była wyjątkowa uroczystość. Jeszcze żyłam Targami, a tu taka niespodzianka. Jestem ogromnie wdzięczna za nagrodę.
Spektakl i gala rodem z czerwonego dywanu. Dużo znakomitych gości i wyjątkowa atmosfera.
Nagroda z rąk Prezydenta Włocławka to zaszczyt i niezapomniane wrażenia!
(...no i stałam na deskach teatru :D po raz pierwszy w życiu.) 

https://ddwloclawek.pl/pl/14_kultura_i_edukacja/29422_prezydent_wojtkowski_nagrodzil_ludzi_kultury_foto.html

fot.: Radosław Wiankowski  





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz