Translate

poniedziałek, 8 czerwca 2015

Wichra z książką

Nowy tydzień zaczął się od niespodzianki. Okazało się, że na stronie opowiadania.pl najlepszym opowiadaniem kwietnia został mój tekst pt. "Wichra".
Jest to o tyle zaskakujące, że opowiadanie napisałam w 2006 r. Na tej stronie uczyłam się i szlifowałam swój warsztat. Do teraz można przeczytać moje próby. Są w formie niezmienionej, ze wszystkimi błędami i niedoskonałościami. Nadal zaglądam na stronę, ale tylko, żeby poznać owoce pracy innych użytkowników.
Jeśli ktoś ma ochotę przekonać się, co to za dziwo ta Wichra, to zapraszam do lektury TU. 

A ilustracją do tekstu niech będzie piosenka ;)


Nieskromnie dodam, że bardzo lubię Wichrę i jej niepokorną naturę. Zdecydowanie zasługuje na dłuższą formę. 

Jednocześnie przypominam o zbliżającym się końcu głosowania w plebiscycie najlepsza książka na lato. Głosy można oddawać do 15 czerwca. Zachęcam i polecam. Sytuacja zmienia się dynamicznie z chwili na chwilę. Jeszcze wszystko może się zdarzyć. 




1 komentarz: